יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

שנת תשע"ח

שנה חדשה,
שנה שאני מקווה שתביא איתה הרבה דברים טובים
לא מבקשת הרבה, שלא נשתנה,
שנהיה בריאים קודם כל 
שנמשיך לשמוח ולחגוג ולהינות מהחיים


אז בחג הזה היה הרבה יצירה
כפי שהמלצתי בפוסט הקודם , פעם ראשונה שהכנתי זר פרחים
זה לא כל כך מסובך,
צריך כלי יפה, פרחים והרבה עלים ירוקים, ספוג לסידורי פרחים, רימונים ותפוחי עץ ושיפודי עץ





וכל היופי הזה הופך להיות סידור מקסים




הכנתי גם מתנות קטנות לחג לכל הילדים במשפחה



יצא חמוד ושימושי

הכנתי מאפינס דבש - מהמתכון של קארין גורן 





וחלות שושנים מהמתכון המוצלח של - מתוקים שלי





יצא מצוין וטעים מאוד



בערב החג השני ארחנו בבית
ונועה עזרה לי לסדר את השולחן
לאוכל אני אוהבת להשתמש בכלים אמייתים אבל לקישוט ולברכות השתמשתי בחד פעמי שמאוד הוסיף צבעוניות לשולחן, הכל מחנויות חד פעמי וזול סטוק למינהם






הכל ביחד יצא צבעוני וחגיגי


החג היה ארוך וכיפי
הרבה זמן משפחה,
הרבה אוכל  ( למרות שהצלחתי לשמור ולאכול במידה)
הרבה תמונות ויצירתיות שאני גאה בה

מאחלת לי למשפחתי לחברי וכולם
שתהיה שנה ברוכה רק בדברים טובים, אמן
גמר חתימה טובה !


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...