יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

40 עד 40

מי שמכיר אותי יודע שאני אלופת הרשימות

הפעם זאת רשימה כיפית ומיוחדת, רשימת  40 לפני 40 , כל מיני דברים שהייתי רוצה לעשות לפני שאני מגיעה לגיל הזה... 40 !!!
כן כן בקרוב זה מגיע אי אפשר להתכחש לזה, The big 40


אמצע החיים, ה"יומהולדת", וואי לא מאמינה שהגעתי לגיל הסימבולי הזה......
אני בדרך כלל לא מאלה שנלחצים מיומהולדת, לא מאלה שחוטפים דיכאון ביום המיוחד, ההפך אני אוהבת לחגוג את יומההולדת ובכיף, והנה זה מגיע, עוד כמה ימים ספורים.... ופתאום זה קצת נוחת עליך שיואו זה באמת חתיכת milestone

אבל אל חשש אין דיכאון או משהו כזה, ההפך ההרגשה היא מצוינת אני חושבת שזה אחלה גיל ואני בטוחה שהולך להיות לי אחלה עשור !!! The best one yet :-)


והרשימה טוב זה רק דרך לבדוק ככה באמצע החיים מה עוד בא לי לעשות שלא עשיתי, מה מתחשק לי, משאלות וחלומות שיש לי (חלקן מצחיקות ) ואני מקוה שיהיו לי עוד שנים רבות להשלים את מה שעדין לא השגתי ושכל שנה אוכל לייצר רשימה חדשה של דברים שאני רוצה ולסמן כמה שיותר וי  עליהם :-)



רשימת 40 עד 40
1. להיות מאושרת - כן נשמע בנאלי, אבל נראה לי הכי חשוב מהכל לנסות להיות מאושרת וכמה שיותר, האם אפשר להיות 100% מאושר כל הזמן? ברור שלא , יש מלא קטעים ורגעים בחיים שרע לך, כמו לכולם, החוכמה להתעלות מעל הרגעים האלו ולנסות להיות מאושר ושמח כמה שיותר
2. לרקוד -ממשיכה גם השנה לרקוד ומקוה לרקוד אפילו עוד
3. לרזות פעם אחת כמו שצריך - ולדעת שאני יכולה לעשות את זה ...ולחיות בריא - כן זה בין הדברים החשובים שאני צריכה לשפר, לאכול טוב יותר, להתעמל וכל המשתמע
4. לאהוב את בעלי וילדי כל יום מחדש
5. XXX - משאלה פרטית ( יש לי כמה סודות, לא מגלה הכל :-) )
6. לרכוב על אופנים - כן משהו שפספסתי בילדות וכמעט השלמתי בהולנד (נסיעה קצרה על אופנים עד לנפילה על הת... )
7. לסוע לחופש כיפי - check היה אחלה חופש בהולנד. והיו עוד כמה חופשנים קטנים אז די השגתי את הנקודה הזאת, מה שכן הייתי שמחה לעשות זה לסוע לבד עם ההורים ואחותי, לשחזר קצת נוסטלגיה של טיולי משפחה של פעם..... וכמובן גם עוד טיולים משפחתיים.
8. לכתוב בלוג - check :-)
9. ללבוש בקיני (ושיראה עלי ממש טוב, זה אחרי שאני אגשים את סעיף 3)
10.לצלם יותר - נורא בא לי להתפתח יותר בתחום הצילום
11. לגור בבית חלומותי (לעצב אותו כמו שאני רוצה )
12. לבלות עם הבעל חופשה רומטית בפריז
13. לשחות עם דולפינים (חיה מדהימה)
14. לרוץ 5 ק"מ (להיות בכושר !)
15. לעשות מעשה טוב (מרגישה צורך לעשות עוד, כן הצטרפתי למעגל נשים והצלחתי לתרום קצת לסביבה שלי )
16. לראות הופעה טובה - גורג' מייקל הייה מצוין !!!
17. לסוע לטייל עם חברות - גם פה וי גדול וזה עשה רק חשק לעוד טיולים כאלה
18. לחזור לעשות טאי צ'י באופן קבוע פעמיים בשבוע (משהו לנשמה/לרוחניות)
19. ללמוד משהו/תחום חדש
20. לקרוא יותר ספרים
21. להתלבש טוב יותר (להחליף חצי מארון הבגדים שלי... )
22. לבקר ביבשות שעוד לא הייתי בהן אף פעם
23. לראות את שבעת פלאי תבל
24. לעלות על כדור פורח (למרות פחד הגבהים שלי )
25. לפגוש כוכב הוליוודי
26. לייצור אלבומי תמונות - מכל הטיולים, החיים בארה"ב , הילדות וכו'
27. ללמוד לתפור  (ואז להכין/לתפור מה שבא לי)
28. לזכות בקזינו בוואגס - כן להיות שם הייתי אבל הכיף זה לזכות בסכום כסף בקזינו ולהנות לבזז אותו אחר כך
29. לקחת קרוז בקראיבים
30. להיות אמא טובה יותר לילדים שלי
31. XXX - שוב משהו פרטי מדי לחשוף
32. לצייר
33. לטפח גינה משלי
34. לצלול - כן אני יודעת איך (יש רישיון שני כוכבים ) רק עבר כל כך הרבה זמן הייתי שמחה לצלול שוב
35. לראות שקיעה מתוך חדר המלון באיים המלדיבים
36. לקחת שיעורי נגינה
37. לקחת קורס בישול או אפיה מקצועיים ואז להפתיע עם מתכון חדש כל שבוע
38. להסתפר כמו שצריך כלומר לשנות תסרוקת, צבע משהו שונה מהרגיל
39. לעשות משהו מטורף שהכי לא מתאים לי לעשות
40. להשפיע במשהו חשוב/לשנות את העולם במשהו קטן

אז היומהולדת שלי שחל עוד ימים ספורים זאת רק שריקת הפתיחה לשנה של חגיגות של גיל מקסים !
ועם הרשימה הזאת יש לי הרבה מה לעשות ולהספיק בשנה הקרובה ...
אמרתי כבר שהולך להיות אחלה, נכון  ;-)



OXOX
נטלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...