יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

ראש השנה

"בשנה הבאה נשב על המרפסת.......
.........
....עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה בשנה בשנה הבאה"

אני עדין עם חיוך על הפנים מהחג, כן יש בי איזה שהיא הרגשה טובה כזאת בלב שזאת הולכת להיות שנה טובה !
אני יודעת שבחוץ נושבות רוחות אחרות, איום בטחוני, מחירים בשמיים, מחאות וכו' וכו'... ולא שהדברים הנ"ל לא מטרידים אותי, הם כן... אבל לא יודעת למה עמוק בפנים התחושה שאיתה אני הסתובבתי בחג הזה, היא שהשנה הבאה עלינו לטובה, הולכת להיות שנה מצוינת !!!




 ואיך עבר החג? מצוין, היה רגוע, שלו, טעים, חופש ארוך שהייתי זקוקה לו.מנוחה.




היו לי הרבה תוכניות להכין הרבה דברים (פוסט הכנות לחג )
חלק הצלחתי לממש חלק לא, מה שכן יצא, יצא מצוין.
 הכנתי עם הילדים כרטיסי ברכה







היה זמן מטבח



שבסופו ריח של חלה מתוקה התפשט בבית



היו גם עוגיות (יש לי מליון חותכנים לעוגיות, רק לא של מה שצריך, דג, כל כך פשוט אז אילתרתי ,יצא נחמד)







וגם מאפינס דבש מעולים


הכנתי עם הילדים הפתעות קטנות לכל ילדי המשפחה



(חחח, הילדים לא נראים כל כך מרוצים בתמונה, מרוכזים בלהכניס את הפריטים לשקית או סתם עצבניים שאני מצלמת אותם) 


אני אוהבת לארגן את הבית ולסדר אותו לחג, שתהיה אווירה של יום מיוחד
ואז בסוף כל האפייה והמאמץ אפשר לשבת לכוס קפה רגוע ולהרגיש חמימות בלב


הזר באדיבות הבעל המקסים






יצאנו חגיגים לחגוג את החג עם המשפחה





שולחן החג המעוצב



היה הרבה אוכל, אבל לא יותר מידי, בדיוק כמו שצריך לא גרם לך להרגיש מפוצץ









היה חג משפחתי ושמח
אם השנה תהיה כמו החג, אני מרוצה :-)

שתהיה לנו שנה מצוינת, מכל הבחינות
והכי חשוב שנדע להבחין בדברים הטובים שהשנה החדשה מביאה איתה


שנה טובה !
והופ כבר החג הבא בפתח....



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...